1. Każdy użytkownik podczas procesu rejestracji musi podać prawidłowe dane, imię, nazwisko, nazwa firmy i adres jej siedziby, NIP, kontakt mailowy i telefoniczny.
2. Podczas rejestracji należy podać prawidłowy adres email Państwa konta pocztowego - będzie on potrzebny do potwierdzania operacji zakupu danego produktu.
Jeśli nie posiadają Państwo konta email mogą je Państwo założyć bezpłatnie na jednym z darmowych serwisów.
3. Po przejściu pomyślnie przez proces rejestracji otrzymają Państwo na adres email informacje potwierdzającą założenie nowego konta.
4. Po aktywacji konta ceny widoczne przy produktach będą cenami netto przyporządkowanymi osobno dla każdego klienta.
Rejestracja targowych klientów hurtowni
1. Platforma umożliwia także rejestrację dla klientów targowych i składanie przez nich zamówień na zasadach adekwatnych, które obowiązują na targach.2. Klienci targowi przy rejestracji wybierają nr. NIP hurtowni, przez którą będą realizowane zamówienia złożone w tym systemie.3. Zamówienia takie zostaną wygenerowane z danymi wskazanej hurtowni i niezwłocznie odesłane do niej do akceptacji.4. Przyjęcie takich zamówień jest uwarunkowane zgodą wybranej hurtowni na jego realizację.5. Brak zgody hurtowni oznacza automatyczne anulowanie zamówienia.6. Klient targowy przy produktach zobaczy tylko orientacyjne ceny hurtowe z aktualnego cennika i nie będą one brane pod uwagę przy zamówieniu. 7. Ustalenie właściwych cen i wystawienie faktury sprzedaży należy do hurtowni, przez którą takie zamówienie będzie realizowane.
Zamawiane produktów
1. Zamawianie produktów może odbywać się tylko poprzez zasady ustalone przez administratora serwisu.2. Ceny produktów są podawane w sposób widoczny przez co kupienie produktów po innej cenie jest niemożliwe za wyjątkiem cen widocznych dla klientów targowych, które są wyłącznie orientacyjne. 3. Ceny oraz nazwy i cechy towarów są weryfikowane przy operacji kupowania.
Zwroty towarów i reklamacje
1. Każdy zakupiony towar można zwrócić w terminie do 2 tygodni od daty zakupu w przypadku, kiedy będzie posiadał widoczną wadę uniemożliwiającą korzystanie z niego.2. Firma Eurospark nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieodpowiedniego używania czy przechowywania zakupionych produktów.
ZASADY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
1. Przy odbiorze zamówionej przesyłki prosimy zwracać uwagę na stan opakowania i taśmy firmowej z logiem EUROSPARK, którą zabezpieczana jest przesyłka. 2. Jeśli stan opakowania nosi jakiekolwiek ślady uszkodzeń i budzi Państwa wątpliwości to prosimy o : - wpisanie tego faktu na liście przewozowymi - zrobienie zdjęć uszkodzonej przesyłki - otwarcie przesyłki w obecności kuriera - sporządzenie protokołu z wykazem uszkodzeń, stanu zawartości i przeliczenie ilości towaru 3. Przesyłki są ubezpieczone i za uszkodzenia ich w transporcie odpowiada firma kurierska. Jednak do tego celu niezbędne jest przesłanie do nas w/w protokółu uszkodzeń od firmy kurierskiej. 4. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić drogą : mailową : handel@eurospark.eu korespondencyjną na adres : PH EUROSPARK Sp.J. 31-351 Kraków, ul. Katowicka 36. 5. Do rozpatrzenia reklamacji wymagana jest forma pisemna zawierająca : - datę zgłoszenia - nazwę zgłaszającego z podpisem osoby zgłaszającej - rodzaj reklamacji ( zagubienie, uszkodzenie przesyłki, braki ilościowe, wady jakościowe towaru, inne ) - nazwę i ilość towaru reklamowanego ze wskazaniem faktury zakupu - dokładny opis powodu reklamacji wraz ze zdjęciem dokumentującym jego wady 6. W przypadku dostarczenia wadliwego, uszkodzonego towaru lub też ewentualnych braków ilościowych w otrzymanej przesyłce prosimy zgłaszać reklamację w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania towaru. 7. Reklamacje będą rozpatrywane w miarę możliwości niezwłocznie, nie później jednak niż do 14 dni od momentu skutecznego ich złożenia lub od momentu otrzymania reklamowanego.
Prosimy także o niezwłoczne zgłoszenie, gdyby przesyłka nie została Państwu dostarczona w zapowiadanym terminie - na ogół jest to nie więcej niż 2-3 dni robocze od momentu jej wysłania.